Friday 21 December 2012


Assalamualaikum ! terr . Cun tak budak atas ni ? First time sekali aku nak mintak maap kat tuan punya gambar ! Sebab Aku ambil gambar ni tampa pengetahuan ! shuttt ! Ahaha xD Never mind , nma dia Elly Hananny Fatiny Binti Nazri *Betul Ke tak ??* stay kelantan ! budak nerd gitu . whoo , dia lah yg bgy gelaran "" KAWAN POKOK"" kat aku :D pokok ? nmpak mcm pelik ! tpy Awesome babe , Dia ni sporting gila tahap cipan kena langgar lori ! tak caye ? cube try . Kami  kenal kat facebook je . Kalau nak tahu , cita-2 dia Nak jadi ""PILOT"" besarkan citer-2 dia ? tak terlawan gua ! xP

Dia ni kadang-kadang ikut mood ! kejap okey kejap err gitu ! garang ? Mungkin . tapi biler mood dia baik , baiklah dia . kami suka berdrama . mcam kat citer " ISTANBUL AKU DATANG"  Poyo ? Aku pijak kau ckp kitorang poyo !! Niat di hati mmg nak usya dia ! Auwmm *mukagedikk* tapi nasib tak menyebelahi . hehe ! dia dah ada berpunya KING WOW lerr :p Kalau Tak silap Mr.Coklat@Najmi ! handsome ? handsome aku sikit kot . Ahahha xD 

Akhir sekali nak bgtau , Aku suka kawan dengan dia sporting , blalalalala and bla ! Double whatt !!
Kitaorang kawan selamanya kot ! InshaALLAH !!  Syg Kau Kawan !!

No comments:

Post a Comment