Friday 21 December 2012

Comel tak-2 ?? aku tau lerr comel gila tahap Naruto 454643543364354 !! Nak ? mana boleh , aku dah chop ! cehh ! beriya pulak aku . ehem ! nma dia Nur Hanin Rasyidah Binti Hashim , 14 thun . selangor ke kelantan pon aku tak tahu ! Kelantan kot . eh , entah la . hentam jee :D dia punya citer2 ? dia tak bgy tau . kdekut !! Ahaha ! xD aku tak tnya pon :p

Kita tak rapat maner pon , mana tak rapat nya , aku kat johore dia kt kelantan ! Ahaha xD kalau dekat aku dah lama cungkil mata dia tu ! sebab apa ? comel gila bafak ahh mata dia xD aku suka . tapi takde la smpai nak bercouple maple table ni ! Ahaha .. Dia ni bestt ! Auwmmm !
nampak mata dia kat atas tu ? jngan pndang lama-2 ! aku lempang kau :p errr . merepek pulak aku ni . haa :D

Dah lama kenal , tpi baru dpat dengar sura sekali jee . tu pon cousin aku call dia , sedap jugak suara dia . hehe ! tergugat iman , cehh ! tpy dia tak sudi ckp ngan aku ! wuuuu ! double sad :'( tak kesah lahh ! aha , derr , sampai kat sini je aku tau tntang dia , nak tau lebih lanjut sila hubungi 130040050088 :D kdaa !!

No comments:

Post a Comment