Friday 21 December 2012

Ketepi-ketepi ! Anak harry Potter nak lalu !!  kalau nak tau ? budak kat atas ni bnyak terpengaruh dengan harry potter ? Ap yg syok sngat citer tu pon aku tak tau ! syok dekat aku taknak ;p
eh !! sebelum terlupa nama dia Puteri Balkhis :D Bin dia aku taktau . dia tak bgy tau pon . cita2 dia engineer dia ni gangster-2 kota Bharu , lu langgar tempat dia . lu makan kaki . cehh ! Aku dah muak makan kaki dia  , tapi sedap ! *Mata Ke Atas Tangan Kedada Mulut Terngaga :P *


Dia ni langsung tak sporting , aku ajak jiwang dia taknak :'( kesian aku ! tpy tak silap aku first time aku dengan dia berjiwang ! aww ..  sweet ? mmg tak ah ! tapi dia ni boleh tahan baik jugak la . baik la sngat smpai pnggil aku " SENGET " double what !! Tapi yang aku suka tentang dia , dia Tak suka merajuk :D Jadi takdela aku nak pujuk-2 bagai . hmm , Nak kata berkenan tu , boleh la , boleh la ! xD nampak tak ciri-2 keibuan dia kat gmbar atas tu ? Ahaha ! masak maggi je kot .. 

Finally , Dia ni takde pakwa kot ! tak kena dengan jiwa dia , dia layan rockk ! Ahahaahah , yang ni aku hentam ! buat pengetahuan anda , segila-gila kami , gila lagi org nya tidur kat lorong ^^ bye ..

 

No comments:

Post a Comment